środa, 16 grudnia 2015

KURCZAK W TYMIANKU PIECZONY Z PIGWĄ



Składniki:

podwójna pierś z kurczaka
1 owoc pigwy
2 ząbki czosnku
tymianek
sól, pieprz
oliwa

Żarty się skończyły. Nie ma wyjścia i jednak trzeba się na jakieś prezentowe zakupy wybrać. To jest najgorszy element świąt. Kupowanie wszystkiego w tych zatłoczonych sklepach. Nie dość, że nie jest łatwo wymyślić dla każdego jakiś fajny prezent to oczywiście już na miejscu w sklepie jak coś znajdę to albo nie ma właściwego rozmiaru (wszystkie inne oczywiści są, tylko tego akurat brakuje), albo koloru albo akurat uszkodzony egzemplarz został. Takie życie. Też tak macie?
Ale jak rozpakowuję już to co dostałam od innych to w mig zapominam o tych trudach. Fajnie jest dostawać prezenty.
Dlatego dzisiaj mam dla Was w prezencie przepis na kurczaka pieczonego w tymianku z pigwą. Wpadły mi w  ręce niedawno pigwy w sklepiku. Nigdy wcześniej nie widziałam ich w sprzedaży więc się skusiłam. Pigwę należy rozkroić i pousuwać gniazda nasienne. Kawałki kurczaka, pigwy i ząbki czosnku skrapiamy oliwą, doprawiamy do smaku solą i pieprzem i oprószamy tymiankiem. Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 C i pieczemy przez około 25-30 minut. Pyszna ta pigwa wyszła i idealnie pasuje do kurczakowego mięsa. Powodzenia i smacznego!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz