piątek, 18 kwietnia 2014

KANAPKA NA CIEPŁO Z MOZZARELLĄ, PESTO I POMIDORKAMI


Składniki:

chleb wiejski
pomidorki koktajlowe
mini mozzarella
pesto

Byłam wczoraj na zakupach. Chciałam kupić coś do ubrania dla babci. Wiadomo, babcia jak to babcia - starsza okrąglutka pani. Załamałam się. Nic nie ma! Nawet jak było coś w odpowiednim rozmiarze to taka pstrokacizna, że można było dostać oczopląsu. Dlaczego większych ludzi skazuje się na wyglądanie jak choinka i to niezależnie od pory roku! Na wszystkim cekiny, kanarkowe kolory w połączeniu z panterką, tragedia. Dobrze, że przynajmniej czerń mnie nie zawiodła. To był jedyny słuszny wybór. Ale głęboko współczuję wszystkim, którzy muszą przez to przechodzić nieustannie. Po takich traumatycznych przeżyciach muszę zaproponować coś prostego, a najprostsze są kanapki. Wystarczy kromkę chleba posmarować pesto, poukładać na niej kuleczki mozzarelli i połówki pomidorków (ja na wierzchu jeszcze raz pomazałam wszystko pesto. ), posypać solą i pieprzem i wstawić do nagrzanego piekarnika (180 C) na kilka minut (aż rozpuści się ser). No i gotowe. Powodzenia i smacznego!

A przy okazji wszystkim życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych!






1 komentarz:

  1. Mmmm zrobiłaś mi smaka :P Teraz pójde sobie zrobić jakąś kanapkę :D Ja lubię kanapkę z jajkiem na ciepło :)

    OdpowiedzUsuń