piątek, 28 marca 2014

RUKOLA Z PĘCZAKIEM, CUKINIĄ I POMIDORKAMI KOKTAJLOWYMI



Składniki:

1/2 opakowania rukoli
1 cukinia
250 g pomidorków koktajlowych (u mnie kolorowy mix)
2/3 szklanki ugotowanego pęczaku
1 łyżka miodu
2 łyżki octu winnego
oliwa z oliwek
sól, pieprz

Nic tak nie zmotywuje kobiety jak druga kobieta. Staram się prowadzić zdrowy tryb życia, być fit i dobrze się odżywiać. Pewnie widać to po potrawach, które przygotowuję. Czasami aż się prosi o kleks majonezu lub plaster chrupiącego boczku. Niestety nie jestem tą szczęściarą, która może jeść do woli a jej metabolizm niczym jakiś Ferguson zaorze wszystko i przemieli w mgnieniu oka. Ćwiczę, biegam, tańczę, skaczę i jak większości trafiają mi się pokusy, którym nie jestem w stanie się oprzeć i odkładają się gdzieś na boku. Czasami nie chcę im się opierać i z premedytacją pozwalam sobie na coś ekstra,a czasami są najzwyczajniej w świecie silniejsze ode mnie. A co robię jak potrzebuję motywacji by ściągnąć tyłek z kanapy i zacząć ćwiczyć? - Gapię się na baby! Piękne wysportowane sylwetki, wyrzeźbione brzuchy, smukłe nogi, powyginane ciała - to jest to, co daje największego kopa. Patrząc na to, co za sprawą determinacji, odpowiedniej diety i ćwiczeniom możemy zrobić ze swoim ciałem, pozwala nam myśleć, że my też damy radę. Polecam codzienne kilkuminutowe sesje na fit - stronkach.  Ja najczęściej odwiedzam:

http://fuckyeahfitspo.tumblr.com/

http://reasonstobefit.tumblr.com/

http://www.pinterest.com/all/health_fitness/

http://growingup-gettingfitter.tumblr.com/

http://willpowerisamuscle.tumblr.com/

Wiadomo, że w osiągnięciu wymarzonej sylwetki najważniejsza jest dieta. Proporcje rozkładają się mniej więcej 70:30 (dieta : ćwiczenia), dlatego dziś proponuję danie, które jak najbardziej powinno gościć na stołach dbających o sylwetkę. Grillowany kurczak to żadne odkrycie. Bardziej chodzi mi o to, na czym go położyłam, a mianowicie, sałatce z rukoli, cukinii, pomidorków koktajlowych i pęczaku. Polecam ją również solo. Miód mieszamy z octem winnym i 3-4 łyżkami oliwy z oliwek. Cukinię kroimy w cienkie plasterki, następnie na pół, by uzyskać półksiężyce. Doprawiamy ją solą i pieprzem, zalewamy sosem i odstawiamy na chwilę by lekko zmiękła. Rukolę płuczemy, dodajemy pokrojone pomidorki, ugotowany w osolonej wodzie pęczak oraz cukinię wraz z sokami, które puściła. Mieszamy, i jeśli jest taka potrzeba, doprawiamy jeszcze oliwą, octem i pieprzem. Sałatka jest gotowa. Na porcji sałatki układamy grillowaną pierś z kurczaka. Zdrowe jedzenie nie musi być nudne i niesmaczne - ale czerstwe zdanie, maskara ;-). Powodzenia i smacznego!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz