środa, 11 września 2013

KANAPKA Z GRILLOWANĄ PAPRYKĄ I GRAVIERĄ


Składniki:

pieczywo
zielona papryka
żółty ser (u mnie Graviera)
sambal olek - pasta chilli

Zrobiłam ostatnio prostą i nieskomplikowaną kanapkę z grillowaną papryką i żółtym serem. Był pyszna. Sekret zapewne tkwił w tym, że najpierw ugrillowałam samą paprykę a dopiero później całą kanapkę doprowadzając do rozpuszczenia się sera. Ja grillowałam wszystko na patelni. Polecam uzbroić się w cierpliwość i grillować na wolnym ogniu by ser wprost wypływał z kanapki i ciągnął się przy każdym gryzie.
Do tego odrobinę sambal olek lub dla miłośników mniejszych wrażeń ketchup lub łagodny ajvar (przepis na domowy ajvar znajduje się tutaj) i gotowe ;-)
Powodzenia i smacznego!





2 komentarze:

  1. sezon gruszkowy rozpoczęty, dlatego polecam kanapki w tym stylu

    http://mieszak.pl/8461

    pozdrawiam
    Julek

    OdpowiedzUsuń